Raporty CSR

    • jakpracujemy_03

      Raport CSR jest dziś najważniejszym kanałem komunikacji w obszarze społecznej odpowiedzialności firmy. W odróżnieniu od raportów finansowych trafia do znacznie szerszej grupy interesariuszy: inwestorów, analityków, klientów, dostawców, pracowników, społeczności lokalnej, regulatorów, mediów, itd.

      Opracowany, w zgodzie ze standardem raportowania, jest idealnym narzędziem do prowadzenia dialogu z otoczeniem i budowania wizerunku firmy.

      Już w 2007 r. powstała w Polsce inicjatywa, mającą na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, wspierająca firmy publikujące raporty ze swojej aktywności w tych obszarach.

       

      Jest nią Konkurs RAPORTY SPOŁECZNE – nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

      Raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu 2010-2011, który zrealizowaliśmy dla KGHM Polska Miedź S.A. w 2012 roku, został wyróżniony w tym konkursie nagrodą Ministerstwa Gospodarki, będącego jednym z patronów konkursu.

      Zgłoszone raporty ocenia niezależne jury specjalistów z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych, CSR, a także dziennikarzy.